luni, 14 iunie 2010

Cum i-am spus adio lui Johnny "The Stupid One" Claw

Nu imi asum credite pentru titlu, l-am preluat de la alxunder. E titlul invitatiei pe care am primit-o via Facebook la petrecerea de adio a prietenului Jon care paraseste tara pentru urmatoarele 4 luni. Ne paraseste pentru meleagurile americane, si promite ca se va intoarce. Noi totusi credem ca o data ce va respira aerul new-yorkez va uita de aceasta tara minunata.
Asadar, cu invidie si durere in suflet, sambata la pranz ne-am strans a la maison du China pentru petrecere. S-a incercat pe cat posibil sa se respecte flow-ul evenimentului, prin urmare s-a inceput cu un joc de COD, care ma depaseste total si ma plictiseste groaznic si s-a continua cu un gratar facut de Jon personal, gratar care s-a incheiat cu o baie cu furtunul pentru toti participantii.
Dragi baieti, tin sa va anunt ca Ioana chiar isi dorea sa puneti furtul pe ea, dar pentru ca nu e demn pentru o femeie sa faca asta, a asteptat cuminte sa fie luata pe sus. Trebuie sa recunosc ca daca era un pic mai cald afara mi-as fi dorit si eu acelasi lucru. Asa ca data viitoare, mai cu tupeu.
A urmat meciul de fotbal SUA - Anglia, in timpul caruia am adormit, dar am inteles ca nu am pierdut nimic special, si apoi filmul "WatchMen", care a reusit sa ma tina treaza mai mult decat mi-as fi dorit, ceea ce nu poate insemna decat ca e un film foarte bun. Regret ca nu am reusit sa vad vestita reprezentatie a lui Jon a monedei sutite, din pacate acesta a dat un show particular doar pentru baieti.
Astazi la ora 2 si jumate Jon a decolat spre America. Probabil ca la ora asta e inca in avion intreband stewardesa "Da' mai facem mult?Ajungem si noi azi?". Prietenii si familia ii vor duce dorul si il asteapta la convorbiri nocturne pe skype.

Un comentariu:

  1. si reprezentatia la chitara de ce ai exclus-o, a? a fost unul dintre momentele cheie ale serii..

    RăspundețiȘtergere