miercuri, 24 martie 2010

ce ma inspira azi...

De curand au inceput sa se schimbe niste lucruri in viata mea...mai bine spus in mintea mea...O problema care pana acum nu mi-a dat batai de cap, anul asta ma macina rau. In fiecare an, dupa ziua mea, daca ma intreba cineva cati ani am...mai puneam un an la cei abia impliniti...nu ma intrebati de ce, poate vroiam sa fiu "mare"...de exemplu, cand am facut 18 ani, daca ma intreba cineva, ziceam 19...o chestie care mi-a intrat in reflex si pe care nu o realizam. Anul asta insa, situatia s-a schimbat. Am implinit 21 de ani si din instict, de fiecare data cand sunt intrebata spun 22. Si intr-o noapte, in timp ce stateam linistita in pat si admiram albul imaculat al peretilor am inceput sa ma gandesc la realizarile mele de pana la frumoasa varsta de 22 de ani. Mare greseala. In afara de cateva summer jobs, o afacere inceputa bine si terminata prost, o relatie esuata si un an de facultate cu rezultate mediocre nu am nimic. In schimb lista de "o sa fac..." e tare lunga. Nu pot sa explic ce panica m-a apucat si ce plans...ca viata trece pe langa mine si eu nu fac nimic. Si cu lacrimile curgand in barba am luat o decizie...voi schimba situatia!
Cum? fac in fiecare zi ceva...nu conteaza cat de important, dar tre sa fie util. In primul rand am renuntat la trezitul la ora 2 la pranz, pentru a lua micul dejun urmat de somnul de pranz...ma voi trezi de dimineata indiferent de planurile din ziua respectiva.
O alta problema...dezinteresul total pentru tehnologie. Traim intr-o lume a tehnologiilor, a online-ului si eu...eu nu sunt acolo...am lumea mea. Aseara i-am spus mamei..."mama, maine imi fac blog!"...si raspunsul m-a socat "pai cum, nu ai?...si eu am blog." M-a lovit atat de tare raspunsul ei incat iata-ma scriind primul meu post.
Si ca sa nu ziceti ca nu m-am tinut de cuvant, luni si marti am fost la BizCamp, conferinte si workshop-uri foarte interesante si motivante despre succesul in cariera si despre primii pasi in lumea corporate. O sa revin insa cu detalii despre asta intr-un post viitor.

si la final gargarita va inspira cu o carte fascinanta - Stieg Larsson Barbati care urasc femeile, primul volum din colectia millenium

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu