vineri, 2 aprilie 2010

The Perfect Friday

Incep sa am zile din ce in ce mai frumoase si din ce in ce mai matinale. Ziua de azi a inceput cu o limonada in piata victoriei alaturi de cea mai buna prietena si a continuat cu o plimbare pe calea victoriei cu un scop sigur: piata revolutiei. Pe gardul muzeului de arta se afla lucrarile care au participat anul acesta la AdPrint. Am petrecut mai bine de o ora cu ochii in print-uri si la final mi-am ales campaniile favorite: Guiness si Rock im Wald. Recomand o plimbare print piata revolutiei sau pentru lenesi http://www.adprint.ro/


Urmatoarele orele le-am petrecut in noul meu loc preferat: libraria Carturesti. De fiecare data cand intru acolo intru intr-o transa si imi doresc sa cumpar tot si sa citesc tot. Sa citesc cu o viteza extraordinara astfel incat sa reusesc sa citesc tot ce imi doresc. Dupa nenumarate ore si
foarte multe variante de lectura, ma decid la 2 carti:


O carte despre care am auzit atat de multe incat a trebuit sa ma conving singura de adevar. Herta Muller a luat Premiul Nobel pentru literatura in 2009 si este romanca. Una stabilita in Germania. Cartea spune povestea perioadei comuniste, a dictaturii, a manipularii, a fricii. Nu pot sa ma pronunt, dar suna interesant.



A doua carte reprezinta inceputul meu in a citi carti in limba engleza. Tre sa perfectionez vocabularul. Fanny Hill or Memories of a woman of pleasure - titlul spune destule. O lectura usoara, asa ca pentru incepatori.
Am completat cumparaturile cu un ceai de migdale si martipan si am plecat acasa. Dupa 5 ore de curatenie frenetica si o baie lunga si relaxanta, ma pregatesc sa inchei ziua. Maine e o noua zi...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu