sâmbătă, 8 mai 2010

Despre gargarite...

Vreau sa raspund la o intrebare pe care am auzit-o de prea multe ori si sa justific numele blog-ului meu si de ce suna asa stupid si de ce pentru mine are sens.
Banuiesc ca deja s-a prins toata lumea ca am o pasiune pentru minunatele fiinte, dar o sa zic si de ce:
Pentru ca 4 ani de zile am fost roscata, asa ca ele si pentru ca cine zice ca blondele se distreaza cel mai bine, nu a cunoscut o roscata; pentru ca cea mai draga persoana mie ma alinta asa; pentru ca demult o gargarita a cunoscut un gandacel; pentru ca sunt delicate; pentru ca zboara; si pentru ca de mai bine de un an o gargarita ma insoteste la fiecare pas.
Si pentru ca am un zambet care ma salveaza mereu, sunt vesela; si pentru ca oricum viata e prea scurta ca sa lasi o zi sa treaca fara sa zambesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu