sâmbătă, 8 mai 2010

Lovely days

M-am gandit mult timp cum sa incep sa scriu post-ul asta, si asta pentru ca nu vreau sa ma repet. Dar o sa incep tot cu o scuza ca nu am mai scris de ceva timp si cu un memo pentru mine sa scriu mai des. Ca sa ma intelegeti si sa nu spuneti ca aberez aiurea o sa descriu ultima saptamana si numarati voi orele de somn...
De luni am inceput o relatie frumoasa cu niste oameni minunati. Some lovely people, actualy. Consider ca sunt unele momente care iti schimba si iti contureaza viata pentru totdeauna. Eh, asta mi s-a intamplat mie luni. Am primit posibilitatea sa ma alatur unei agentii la care visez de cand am auzit eu de termenul PR si inca nu stiam exact cu ce se mananca, si am 3 luni in care sa demonstrez ce pot. Si iubesc absolut tot legat de locul ala, si cand ajung acasa abia astept sa se faca dimineata sa ajung iar acolo si cand vorbesc despre asta(chiar si acum) am un zambet tampit pe fata. Asa ca o sa trec mai departe.
In fiecare zi am fost acolo. Si cum nu exista zile perfecte, ale mele au fost stricate de proiectele de la facultate. Pentru ca nu am nicio placere in a le face, s-au adunat toate pe ultima suta de metri si mi-au mancat nervii si noptile, dar de luni o sa scap si de asta.
Si pe langa toate astea, va prezint si Madvert!sers, un frumos cerc de publicitate, organizat de cei de la masteratul de publicitate din Universitatea Bucuresti si in care imi tot bag eu nasul de vreo 3 saptamani.
Astea toate adunate, minus prea multe ore de somn rezulta intr-o saptamana obositoare...si foarte frumoasa.


Si acum programul de week-end:







Sub sloganul "Steal Your Fashion from the Finest Designers", a avut loc JAFF, Just Another Fashion Fair azi, incepand cu ora 12 la gradina OAR(stada pictor Arthur Verona). Din pacate nu am reusit sa ajung si regret groaznic, asa ca nu pot sa dau prea multe detalii, dar gasiti aici.






La ora 3, pe treptele de la TNB a avut loc Lecturi Urbane. Cam 50 de oameni am stat pe scari si am citit timp de o ora. O initiativa frumoasa si un eveniment la care planuiesc sa tot particip.

Mai multe pe orasulciteste.ro


Si pentru programul de seara am 2 variante






Evenimentul a fost reprogramat, din cauza vremii, asa ca azi de la ora 21 s-a intamplat ceva frumos foc in Parcul Carol. 5000 de cutiute mici pline cu lumina, muzica frumoasa, expozitii de fotografii. Eu mi-am ales o banca si m-am bucurat de atmosfera.











Si o "interactiune jucausa cu muzica", asa cum se descrie Alexander Barck








Si pentru ca maine e duminica si trebuie sa dormim mai mult, pe seara recomand o plimbare la Institutul Cultural Roman.


Si acum ma culc, si promit ca o sa scriu mai des despre lucrurile frumoase care se tot intampla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu